joi, 22 iunie 2017

, ,

Recenzie: „Anastasia” (Contract marital, #1) - Alexa Drăgan


Titlu: Contract marital (Volumul 1: Anastasia)

Autor: Alexa Drăgan

Anul apariției: 2016

Categorie: Dragoste

Numărul de pagini: 256

Editura: Letras







Descriere

„Anastasia Dima - o femeie de 28 de ani pe care viața a pus-o de atâtea ori la pământ, dar care în ciuda tuturor acestor lucruri, a reușit de fiecare dată să se ridice și să lupte în continuare.

Miruna Alexander- fetița care îi fură inima Anastasiei... Două suflete rănite la fel de mult, în ciuda diferenței de vârstă...

Damian Alexander - un bărbat de 32 de ani, frumos, bogat, playboy notoriu, care pare că le are pe toate, dar aparențele înșeală... şi-a pierdut soția în urmă cu șapte ani, la nașterea fiicei lor, și de atunci are un gol în suflet pe care nicio femeie nu a mai putut să-l umple.

Soarta îi aduce împreună pe cei trei, în situații cel puțin ciudate... astfel Anastasiei i se schimbă viața radical, când i se oferă un Contract Marital. Ce se va întâmpla când sentimentele își vor face loc în relația lor? Vor rămâne împreună când va expira contractul sau se vor despărți? Trecutul Anei care revine în viața lor îi va despărți sau îi va uni?”

Despre autoarea romanului


Sunt o fire foarte încăpățânată, ajung până în pânzele albe pentru a obține ceea ce îmi doresc. Sunt o persoană rațională, uneori poate prea rațională. Am zile când copilăresc și zile când sunt adult. Se spune că o femeie este fericită când lasă copilul interior să iasă la suprafață... așa sunt eu. - Alexa Drăgan


Părerea mea

Un roman pe care l-am citit pe nerăsuflate într-o singură seară. Din câte îmi amintesc, m-am apucat de carte pe la ora 19 şi am terminat-o în jurul orei 3 dimineaţa; vă daţi seama şi voi cât de mult mi-a plăcut de nu am mai putut să o las din mâini. 

Contract marital are tot ce îi trebuie pentru a fi considerat un roman cu o poveste fascinantă; personaje realiste ce sunt frumos conturate şi îţi ajung la inimă, o acţiune ce decurge dinamic, dar care este coerentă şi plasată foarte bine temporal, o poveste de iubire cu multe năbădăi şi un final cu totul şi cu totul neaşteptat. Nu o să vă spun ce final are primul volum, căci s-ar pierde tot farmecul poveştii. 

Anastasia Dima este o femeie frumoasă, inteligentă, independentă, de 28 de ani. După moartea mamei sale, Ana a fost nevoită să îşi caute un loc de muncă pentru a se întreţine. Dimineaţa muncea, iar după-amiaza mergea la liceu. Ana nu este ca toate tinerele de vârsta ei care îşi petrec nopţile prin cluburi, ba dimpotrivă, când prietenele ei se distrau, ea trebuia să muncească pentru a achita facturile şi pentru a putea întreţine un apartament destul de mare.


Însă, totul se schimbă când întâlneşte o fetiţă pe care o salvează din mâinile unei femei insensibile ce şi-a permis să dea într-un copil nevinovat. Destinul i se schimbă din momentul în care îl cunoaşte pe tatăl micuţei. 

„Sunt o femeie nu extrem de frumoasă, dar drăguţă şi inteligentă, iar el nu cred că a cunoscut multe ca mine!” 

La cei 32 de ani ai săi, Damian Alexander este un bărbat râvnit de tinerele domnişoare, şi, totodată, este un tată grijuliu şi iubitor ce luptă pentru a câştiga custodia fetiţei sale. 

Văzând caracterul bun al Anastasiei, Damian devine interesat de aceasta şi se gândeşte că prin Ana ar putea să rezolve o problemă de familie ce are legătură cu Miruna, fiica lui. 
Astfel, Damian şi Anastasia ajung să aibă o relaţie de faţadă, ce implică un contract marital, reciproc avantajos pentru fiecare. Dar oare vor putea supravieţui cei doi împreună, timp de un an? Vor putea să îşi controleze atracţia pe care o simt unul faţă de celălalt? Veţi afla răspunsurile la aceste întrebări dacă citiţi romanul! 

„E adevărată vorba aceea care spune că femeia când iubeşte se prosteşte. Eu sunt proasta anului.” 

Contract marital este un roman impresionant ce are la bază o poveste de iubire fragilă dintre doi oameni cu vieţi diferite, dar cu sentimente asemănătoare. 

Dacă vă plac poveştile de dragoste ce conţin mister şi acţiune, trebuie să citiţi şi acest roman!

RATING: 4/5 


I-am acordat 4 Ursuleţi Panda din 5, deoarece au fost câteva greşeli de redactare care mi-au atras atenţia şi nişte expresii de stradă care nu dădeau deloc bine în carte. În rest, felicitări autoarei pentru un roman captivant şi îmi doresc să apară cât mai repede volumul 2!

Sponsorizare

Cartea a fost oferită de autoare pentru recenzie. Îţi mulţumesc pentru roman şi mult succes în continuare, Alexa!

Eu am fost Anelly.
Ne citim data viitoare!
Share:

4 comentarii:

  1. Ma bucur ca ti-a placut, am auzit ca e buna, dar nu credeam ca e asa de buna ♥ Sper sa o citesc si eu curand ♥

    RăspundețiȘtergere
  2. Superba recenzia. M-ai facut curioasă <3 Sper sa o citesc si eu

    RăspundețiȘtergere