luni, 10 iulie 2017

Book Haul | Iunie 2017


Fiindcă luna iunie a fost o lună foarte bună, cu multe cărţi primite/achiziţionate, m-am gândit să vă arăt şi vouă noile cărţi din biblioteca mea. Am reuşit să strâng 25 de cărţi şi sunt mai mult decât entuziasmată de acest lucru! 


Primele cărţi pe care le-am primit chiar de 1 iunie sunt de la noul meu colaborator, şi anume Editura Herg Benet


  • Anomalii, de Sadie Turner & Colette Freedman
  • Inima mea şi alte găuri negre, de Jasmine Warga (vezi recenzia aici)
  • Fata cea bună, de Mary Kubica (vezi recenzia aici)
  • Contesa Aneke (Ultima vrăjitoare din Transilvania, #1), de Cristina Nemerovschi (vezi recenzia aici)



  • Spune-mi trei lucruri despre tine, de Julie Buxbaum (vezi recenzia aici)
  • Salvând-o pe Francesca, de Melina Marchetta
  • Inimi chimice, de Krystal Sutherland
  • O fată din bucăţi, de Kathleen Glasgow

De pe pagina Porţia de citit am câştigat o carte frumoasă.


  • Întoarcere la casa de vară, de Jude Deveraux

Mi-a cumpărat şi mama două cărţi. ☺


  • Umbra, de Neil Jordan
  • Amintiri şi secrete, de Sandra Brown

De ziua mea am primit o trilogie şi încă două cărţi de la bunele mele prietene.


  • Trilogia O tragedie americană, de Theodore Dreiser
  • Sora pierdută, de Flynn Berry
  • Anna în veşmânt de sânge, de Kendare Blake

Cărţi achiziţionate de mine.


  • Europa, de Tim Parks
  • Casa îngerilor, de Pascal Bruckner
  • Ultima scrisoare de dragoste, de Jojo Moyes
  • Sora lui Caroline, de Sheila O'flangan
  • Elita, de Kiera Cass



  • Aviatoarea, de Sandra Coroian
  • Nebunul alb, de Allex Truşcă
  • Eu împotriva mea, de Daniel Botea
  • Rochia aurie, de Theo Anghel

* * *
Acestea au fost cărţile pe care eu le-am adunat în luna iunie. Voi ce cărţi aţi primit/achiziţionat?


Eu am fost Anelly.
Ne citim data viitoare!
Share:

Un comentariu: